Saturday, April 25, 2009

Tahniah buat adik-adikku

Entri kali ini ditujukan khas buat adik2 dan sahabat2ku tersayang :

Mek Sham, Mek Da, Mek Bi, TG dan Najib kerana telah berjaya menamatkan semester terakhir sebagai mahasiswa UPSI selepas menjalani praktikal di sekolah selama 4 bulan bermula Januari lalu.


Uwie, Syam, saya, Syabi dan Huda. Foto ini dirakamkan semasa konvokesyen saya tahun lalu. Sangat sayang pada kamu semua...Huhuhuhuhu


Foto ni pulak mengenangkan saya kepada adik Najib, arwah Suhaimi dan adik TG semasa mereka first year di UPSI...Cepatnya masa berlalu.

Dalam masa 4 tahun bersama, kak Fety pun dah menemui cinta sejatinya.Happy ending love story..Hehe..ada kaitan ke dengan tajuk entri? Ikikikiki..Saje je mama Fety, jangan marah ye..

Pengalaman selama 4 bulan tersebut sangat penting buat kalian sebelum menempuh alam pekerjaan nanti dan mungkin akan diabadikan sebagai memori terindah dalam lipatan kehidupan masing-masing.

Saat entri ini ditaip, perasaan rindu pada kalian amat mendalam. Rasa nak putar balik roda kehidupan ke alam kampus dulu. Memang sangat indah perjalanan hidup ini dengan kehadiran kalian.

Semoga ukhuwwah kita terus mekar macam bunga yang cantek ni =)

Apa-apa pun selamat menempuh alam pekerjaan tak lama lagi! Tahniah

Kalau ada masa, jengah2 la kakak mu di bumi Keratong ni.ehehehe.. tu je nak pesan.

0 comments: