Thursday, October 09, 2008

Syabas dan Tahniah


TAHNIAH BUAT CIKGU CIKGI YG BAKAL MEMULAKAN TUGAS PADA NOVEMBER INI. SEMOGA SEGALA ILMU YG DIPELAJARI DAPAT DIPRAKTIKKAN. APA YANG LEBIH PENTING ADALAH MENGANGGAP KERJAYA KITA SEBAGAI SATU AMANAH YANG AKAN DIPERTANGGUNGJAWABKAN DI AKHIRAT KELAK, BUKAN SEKADAR HANYA SEBAGAI SUMBER REZEKI..DAN INSYAALLAH MENJADI IBADAH SEKIRANYA KITA NIATKAN IKHLAS KERANA ALLAH TAALA.


Ucapan tahniah ini saya rakamkan khusus buat semua sahabat2 yang mengenali saya ataupun tidak, terutamanya teman2 rapat seperjuangan di UPSI dan kampus2 lain dahulu :


Aimi Nabihah (UM), Norhawida Azihan (UPSI) : Selangor

Norshahida Abd Aziz (UPSI) : Penang

Wan Azizun, Darwis, Jupri (UPSI) : Sabah

Noriza (UPSI) : Negeri Sembilan

Norzariyah (UPSI) : Perak

Kauthar, Shukri, Anep, Iyusri, Idham, Fiza, Azi (UPSI) : Sabah / Sarawak

Saya : Pahang tercinta


Setakat ini sahaja rakan2 yg dapat saya update buat masa ni. Pada rakan2 yg terbaca blog ni bleh update kedudukan kalian kat chatbox saya nanti. Mana tau dapat posting kat sekolah yang sama..Semoga berjaya


Saya juga berminat untuk berkongsi satu bahan menarik sesuai untuk para guru/muallim/murabbi. Risalah kecil Quranicgroup sesuai untuk dijadikan sebagai pengisian tambahan untuk students mahupun cikgu cikgi sendiri. Bolehlah dapatkan maklumat lanjut di link ini : http://www.quranicgroup.blogspot.com .Semoga berjaya menjadi pendidik yang benar-benar mendidik.